بازاریابی و فروش          



 


 

         

 شركت پتروشيمي تبريز به منظور توسعه محصولات و خدمات در راستای جذب حداکثری رضایت مشتریان و افزایش بهره ­وری، اقدام به شناسايي راهکارهای بهبود و ارتقا کیفیت محصولات نموده است.  بدين منظور نيازهاي حال و آينده مشتريان از طريق مكانيزم­هاي مختلف نظير بررسي تغييرات تكنولوژي در توليد محصولات، بررسي و مقايسه مشخصات محصولات مشابه در مقياس جهاني، انجام نظرسنجي­هاي مختلف از جمله نظرسنجي از مشتريان، شركت در سمينارها و نمايشگاه­هاي داخلي و خارجي، برگزاري سمينارهاي مرتبط با محصولات توسط شركت، آناليز شكايات مشتریان، ايجاد نياز در مشتريان با توليد گريدهاي ويژه، بکارگیری تجارب و اطلاعات مدون در مديريت بازرگاني، بازاريابي و فروش، کنترل كيفيت، بازديد از محل كارخانة مشتريان و تحقيقات بازار تعيين شده و با استناد به اطلاعات بدست آمده و آنالیز آن­ها  برنامه­هاي مورد نياز تدوين و اجرا شده است.

 شركت پتروشيمي تبريز بر اساس خط مشي و فرآيندهاي ارتباط با مشتري و مديريت بازخورد مشتريان، تمامي مشتريان خود را در هر لحظه در جريان وضعيت رسيدگي به بازخوردهاي آنان قرار داده و مهم­ترین و اصلی­ترین رويكرد شركت در ارائه اطلاعات به مشتريان، شفاف ­سازي و ايجاد اعتماد متقابل است. این شركت براي استفاده از دانش، تجارب و خلاقيت ذينفعان شامل مشتریان، كاركنان، شركا و تأمين كنندگان براي ارتقاي عملكرد فرآيندها و توسعه محصولات و خدمات نیز مكانيزم­هايي را به شرح ذیل تعريف و اجرا نموده  است.

اين مكانيزمها عبارتند از:
- ارتباط با شركت­هاي صاحب ليسانس براي دستيابي و استفاده از تكنولوژيهاي نو.
- برقراري ارتباط سودمند با تأمين كنندگان و شركا بر اساس فرآيندهاي مرتبط با فراهم­ آوري منابع مختلف.

لیست محصولات پلیمری با خلاصه مشخصات فنی

  • پلی اتیلن سنگین - پلی اتیلن سبک خطی
  • پلی استایرن معمولی - پلی استایرن مقاوم - پلی استایرن انبساطی
  • اکریلونیتریل-بوتادین-استایرن

لیست محصولات مایع تولیدی مجتمع تولیدی پتروشیمی تبریز
        محصولات مایع

 

 

 


6.1.7.0
گروه دورانV6.1.7.0