• EN
  • ساعت : ۱۳:۴۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۴/۲۱ 
اخذ گواهینامه استاندارد ISO 50001 توسط شركت پتروشیمی تبریز

به گزارش واحد روابط عمومی شرکت پتروشیمی تبریز، جلسه ممیزی خارجی برای اخذ گواهینامه استقرار سیستم مدیریت انرژی بر اساس استاندارد ایزو ۵۰۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۸ با حضور سرممیز نمایندگی ایرانی شرکت DAkkS آلمان، ریاست مجتمع و مدیران شرکت پتروشیمی تبریز برگزار شد.  

مهندس زارعی معاونت عملیات و رئیس مجتمع در افتتاحیه این مراسم گفت: ارزیابی و ممیزی در حفظ موقعیت‌های سازمان و بهبود وضعیت شرکت نقش به سزایی دارد و همواره خروجی این ممیزی سرلوحه مجموعه خواهد بود. 

وی افزود: سیستم مدیریت انرژی، به سازمان‌ها کمک می‌کند تا به طور موثر مصرف انرژی خود را مدیریت کرده و اثرات زیست‌محیطی خود را کاهش دهند. همچنین آن‌ها را قادر می‌سازد فرصت‌های صرفه جویی در هزینه را شناسایی کرده و عملکرد کلی انرژی خود را بهبود ببخشند. 

ایشان اظهار داشت: استاندارد ISO 50001، تلفیقی از رویکرد فنی و مدیریتی با رعایت متدها و استانداردهای جهانی، کشوری، ملی و منطقه‌ای است و تمامی فعالیت‌های موثر بر میزان یا شاخص‌های مصرف انرژی شرکت در بخش‌های مختلف را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. 

در این دوره از ممیزی، عملکرد انرژی واحدهای بهره‌برداری، خدمات فنی و مهندسی، تدارکات، تعمیرات، منابع انسانی و آموزش و همچنین واحد مدیریت انرژی بر اساس استاندارد فوق مورد ممیزی قرار گرفت. 

پس از بررسی‌های به عمل آمده، سر ممیز نمایندگی ایرانی شرکت DAKKS آلمان استقرار و استمرار سیستم مدیریت انرژی در پتروشیمی تبریز را به صورت کتبی مورد تأیید قرار داد.

مهندس اهرابی رئیس واحد مدیریت انرژی در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش کلیه همکاران جهت اخذ گواهینامه مذکور، اظهار داشت: شرکت پتروشیمی تبریز توانست برای چهارمین بار با انطباق کامل، گواهینامه سیستم مدیریت انرژی خود را برای سه سال آینده تمدید نماید.

گفتنی است شرکت پتروشیمی تبریز از جمله شرکت‌های معدود در بخش صنایع نفت می‌باشد که از سال‌ها پیش موفق به استقرار سیستم و اخذ تأییدیه آن از مراکز معتبر بین‌المللی شده است.

شایان ذکر است، این ممیزی طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری، در تمامی رده‌های سازمانی موثر در مصرف انرژی شرکت پتروشیمی تبریز برگزار گردید.

روابط عمومی شرکت پتروشیمی تبریز

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    © کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت پتروشیمی تبریز می باشد.
    6.1.7.0
    V6.1.7.0