شركت پتروشيمي تبريز به منظور توسعه محصولات و خدمات در راستای جذب حداکثری رضایت مشتریان و افزایش بهره وری، اقدام به شناسايي راهکارهای بهبود و ارتقا کیفیت محصولات نموده است. بدين منظور نيازهاي حال و آينده مشتريان از طريق مكانيزمهاي مختلف نظير بررسي تغييرات تكنولوژي در توليد محصولات، بررسي و مقايسه مشخصات محصولات مشابه در مقياس جهاني، انجام نظرسنجيهاي مختلف از جمله نظرسنجي از مشتريان، شركت در سمينارها و نمايشگاههاي داخلي و خارجي، برگزاري سمينارهاي مرتبط با محصولات توسط شركت، آناليز شكايات مشتریان، ايجاد نياز در مشتريان با توليد گريدهاي ويژه، بکارگیری تجارب و اطلاعات مدون در مديريت بازرگاني، بازاريابي و فروش، کنترل كيفيت، بازديد از محل كارخانة مشتريان و تحقيقات بازار تعيين شده و با استناد به اطلاعات بدست آمده و آنالیز آنها برنامههاي مورد نياز تدوين و اجرا شده است.
شركت پتروشيمي تبريز بر اساس خط مشي و فرآيندهاي ارتباط با مشتري و مديريت بازخورد مشتريان، تمامي مشتريان خود را در هر لحظه در جريان وضعيت رسيدگي به بازخوردهاي آنان قرار داده و مهمترین و اصلیترین رويكرد شركت در ارائه اطلاعات به مشتريان، شفاف سازي و ايجاد اعتماد متقابل است. این شركت براي استفاده از دانش، تجارب و خلاقيت ذينفعان شامل مشتریان، كاركنان، شركا و تأمين كنندگان براي ارتقاي عملكرد فرآيندها و توسعه محصولات و خدمات نیز مكانيزمهايي را به شرح ذیل تعريف و اجرا نموده است.
اين مكانيزمها عبارتند از:
- ارتباط با شركتهاي صاحب ليسانس براي دستيابي و استفاده از تكنولوژيهاي نو.
- برقراري ارتباط سودمند با تأمين كنندگان و شركا بر اساس فرآيندهاي مرتبط با فراهم آوري منابع مختلف.
لیست محصولات پلیمری با خلاصه مشخصات فنی
- پلی اتیلن سنگین - پلی اتیلن سبک خطی
- پلی استایرن معمولی - پلی استایرن مقاوم - پلی استایرن انبساطی
- اکریلونیتریل-بوتادین-استایرن
لیست محصولات مایع تولیدی مجتمع تولیدی پتروشیمی تبریز
محصولات مایع