• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ 
حضور پتروشیمی تبریز در نمایشگاه بین المللی شانكهای چین

حضور پتروشیمی تبریز در نمایشگاه بین المللی شانکهای چین

 

  نمایشگاه بین المللی پلاستیک از تاریخ 3 الی 8 اردیبهشت 1397 در شانگهای کشور چین برگزار شد و پتروشیمی تبریز در یکی از سالن های اصلی نمایشگاه بصورت مستقل حضور فعال داشت و با اهداف گشایش بازارهای جدید در منطقه آسیای شرق فعالیت خود را آغاز کرد.

گشایش بازارهای جدید در شرق آسیا و آفریقا از برنامه های مدیریت پتروشیمی تبریز با افزایش تولید است.

ارائه ی گریدهای جدید موجب استقبال مضاعف مشتریان خارجی از فرآورده های پلیمری پتروشیمی تبریز در نمایشگاه چاینا پلاست شانگهای چین شد .

در چاینا پلاست 2018 چین ، شرکت های پتروشیمی ایران از بزرگترین تولید کنندگان مواد اولیه پلیمری جهان در سالن اصلی این نمایشگاه حضور فعال دارند . حضور پتروشیمی های:  تبریز ، هلدینگ خلیج فارس ، باختر ، مارون ، جم ، امیرکبیر و همچنین اسنوا باعث آشنایی مستقیم مشتریان خارجی از کشورهای مختلف جهان از فرآورده های ویژۀ پتروشیمی های ایران شده است .

پتروشیمی تبریز نیز برای نخستین بار با حضور در این نمایشگاه بین المللی و تلاش گسترده جهت بازاریابی محصولات  ABS  ، پلی استایرن و پلی اتیلن خود  در مذاكرات في مابين با مصرف کنندگان شرکت های بزرگ کشورهای مختلف به نتیجه مثبتي رسیده است .  

برای محصول ABS پتروشیمی تبریز ، صاحبان صنایع کشور های مختلف از جمله چین در این بازار بین المللی مشتریان خوبی تلقی می شوند و حضور پتروشیمی تبریز در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای دریافت سهم کلان از این بازار می تواند باشد ؛ زیرا در بازار چین رقبای ما برای صادرات پلی استایرن ،  پلی اتیلن و ABS تلاش مضاعف دارند لیکن طبق سیاست پتروشیمی تبریز ، این شرکت سعی در تولید گریدهای جدید دارد تا بتواند مشتریان بازارهای جهانی را همچنان به سمت خود به کشاند و نام و برند پتروشیمی تبریز را در تجارت جهانی به نحو احسن نگه دارد .

از سوی دیگر پتروشیمی تبریز ضمن حفظ بازارهای صادراتی در ترکیه و اروپا که بازارهای سنتی برای این شرکت بشمار می آیند ، سعی در گشایش بازارهای جدید و قوی در شرق آسیا از جمله چین ، ویتنام و کره و همچنین هند و آفریقا را دارد

با سیاست های جدید پتروشیمی تبریز که افزایش روزافزون تولید و صادرات را در دستور کار مدیریت دارد ، با حضور مستمر در نمایشگاههای بین المللی همواره در بازاریابی و فروش پیش قدم خواهد شد و با سیاست تولید گریدهای جدید از رقبا پیشی خواهد گرفت

نمایشگاه چایناپلاست چین فرصت مناسبی برای معرفی فرآورده های پلیمری پتروشیمی تبریز در عرصه های بین المللی پیش آورد .

در میان 6500 غرفه از 40 کشور صنعتی جهان در این نمایشگاه بین المللی و جهانی ، ABS  و ساير محصولات پتروشیمی تبریز توجه بازدیدکنندگان ، بازرگانان و مصرف کنندگان این محصول را به خود جلب کرد .

این فرصت می تواند برای پتروشیمی تبریز با تولید گریدهای جدید و عرضۀ آن در بازارهای جهانی به ویژه در کشورهای جنوب شرق آسیا ، هند و همچنین آفریقا جای پای خوبی داشته باشد و میزان صادرات به این منطقه نیز به بیش از دو برابر فعلی افزایش یابد .

حضور در نمایشگاه های خارجی به منظور پیشبرد اهداف مدیریت شرکت برای ایجاد بازارهای جدید در کشور های مختلف و رقابت با دیگر رقبای خارجی جهت عرضۀ انواع پلاستیک های خام ، فرصت مناسبی است تا به دنبال اتصال این مجتمع به خط لولۀ اتیلن غرب و همچنین توسعه ی واحدهای فعلی و ایجاد واحدهای جدید ، با افزایش تولید آن در 5 سال آینده دست کم به ٢/٥ برابر فعلی بتواند در صدور فرآورده های خود به کشور های مختلف جهان پیشاپیش برنامه ریزی دقیقی داشته باشد .

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    © کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت پتروشیمی تبریز می باشد.
    6.1.7.0
    V6.1.7.0